Box 21
Locked Up
Lidia is lured to Sweden by her boyfriend where she is prostituted, but she is harder to crush than the traffickers thought; police couple Ewert and Anni Gren's baby happiness takes an abrupt turn.
Police officer Mariana Hermansson searches for the person responsible for the assault on Lidia.
Ewert travels to Romania searching for the truth about the Stockholm sex trafficking ring.
Ewert returns to Stockholm and gathers his colleagues so he can tell them what he found in Romania.