Akashic Records of Bastard Magic Instructor Just the Slightest Bit of Motivation
S1, E2: Even after losing the duel, Glenn lacks all motivation. Yet through his interactions with Sistine and Rumia, he eventually starts genuinely teaching classes that will help them. Meanwhile, suspicious men show up at the academy.