S1, E2: Having seen an apocalyptic vision of the world’s destruction, Amberle leaves the palace in search of answers. But when Wil and Allanon realize that only is the key to saving the Four Lands, they set out to find the Princess before the Dagda Mor’s Demons hunt her down first.