Will & Grace: Original Marry Me a Little, Pt. 1
S5, E8: After Grace (Debra Messing) impulsively accepts a marriage proposal from Leo (guest star Harry Connick, Jr.), there seem to be a million roadblocks between her and an actual wedding, not the least of which is her best friend Will's (Eric McCormack) unease about the whole idea. Sean Hayes, Megan Mullally and Shelley Morrison also star; Debbie Reynolds and Katie Couric (NBC's "Today") guest-star. Part 1 of 2.