Wild Frank Meet Dr. Livingstone
S2, E1: Frank follows in the footsteps of Dr. David Livingstone through mysterious Africa: from Westminster Abbey, where Dr. Livingstone rests, to Chitambo, in Zambia, where his heart is buried.