Wild Frank
Frank Cuesta travels, on this occasion, to a unique territory, a continent that houses the largest population of poisonous marsupials and snakes in the world, as well as most of the missing links of the animal world.
Meet Dr. Livingstone
Frank follows in the footsteps of Dr. David Livingstone through mysterious Africa: from Westminster Abbey, where Dr. Livingstone rests, to Chitambo, in Zambia, where his heart is buried.
In northern Namibia, Frank continues to deepen the Himba society. He teaches in a school and milks with village women.
In the African savannah, Frank is greeted by the cheetah, the fastest mammal on the planet. He feels that the animal is nervous and ready to attack: he tries everything to calm him down.
Frank follows Doctor Livingstone to Africa, where they find five big mammals and visit a local indigenous town.
Following in the footsteps of Livingstone, Frank approaches a paradise that only a privileged few have access to: the impressive Victoria Falls.