My Balancing Act
S1, E13: J.D. (Zach Braff) is frustrated when his budding romance with an ex-patient (guest star Elizabeth Bogush, "Titans") wilts as their dates are constantly interrupted by emergency calls. Meanwhile, Dr. Kelso (Ken Jenkins) becomes less fearsome to the wide-eyed interns when Dr. Cox (John C. McGinley) informs them how to avoid the blowhard's bite. In addition, a perplexed Carla (Judy Reyes) and Turk (Donald Faison) deal with their first sexual intimacy complication. Sarah Chalke also stars.