Grey's Anatomy Nothing Left to Cling To
S16, E1: Meredith, Richard and Alex must deal with the consequences after Bailey fires them for insurance fraud; after disappearing in the fog, Jackson helps a man in a dangerous situation; Tom gets new responsibilities at the hospital.