Big Love Outer Darkness
S3, E9: Buoyed by a visit from Barb and Margene, Nicki returns home after getting a call from Bill, but her spirits sag when his intentions become clear. Exposed by Cindy and Ted, Barb faces a wrenching excommunication hearing at her old church. Wanda performs a makeover on Jodean that has Joey seeing double. Scott shows up at the Henricksons and reconnects with Sarah, though not with Ben or Bill. Ted throws Bill a curveball by demanding a piece of the casino project he undermined. A kidnapping involving the Greenes leads Bill to reconsider his hard-line position on Roman, to Joey's shock and outrage.