Dark Hearts Piege
S1, E3: Despite Salwa's unsuccessful exfiltration, thanks to information from the Kurds, Group 45 picks up the trail that will lead them straight into a trap. Meanwhile, Hilaire and Mélissa, Adèle's assistants, follow the trail of the humanitarian convoy.