Promise
S1, E6: While on a business trip to Myanmar, Hao-Yuan becomes embroiled in a diabolical conspiracy; Yung-Chi explores new possibilities as she inches closer to the truth about her sister; Zhi-Sheng struggles to keep En-Jia on the right path.