Who's By Your Side
As the search for En-Jia continues, a shocking death threatens to break apart the family forever; while confronting his debt collectors, Zhi-Sheng finds himself in an unlikely caretaker situation.
Zhi-Sheng's good deeds come at a cost; Yung-Chi grapples with her sister's diagnosis.
When Hao-Yuan's infidelities surface, the origins of the urban legend come into focus; as Yung-Chi seeks comfort in a new friend, Zhi-Sheng strives to make the most of his second shot at fatherhood.
While on a business trip to Myanmar, Hao-Yuan becomes embroiled in a diabolical conspiracy; Yung-Chi explores new possibilities as she inches closer to the truth about her sister; Zhi-Sheng struggles to keep En-Jia on the right path.