S1, A1: Na het uitzitten van een 17-jarige gevangenisstraf keert Edwin Alexander weer terug in het leven van zijn dochter Paige en haar tienerzoon Finn, precies op het moment dat Paige haar levensdroom probeert te verwezenlijken, namelijk het kopen van een eigen huis.