Overlord Ruler of Death
S1, E4: Momonga finds that the attackers of Carne Village were Slane Theocracy soldiers dressed as people from the Baharuth Empire. As the attack to lure and eliminate Gazef Stronoff continues, Momonga takes this chance to continue his tests...