Sandra's Wedding
S5, E14: Sandra and Jerry are getting married; when Jonah's attempt to help the caterers and Dina's obsession with security threaten to derail it all, it falls on Amy to make sure Sandra's big day isn't ruined; Garrett struggles with his best-man toast.