Call the Midwife Series 1, Episode 4
S1, E4: A baby girl, recently delivered by Jenny, is snatched from her pram, causing great anguish to her family and uniting the local community as they search for the missing child. Meanwhile Cynthia witnesses another type of loss as she assists in the case of soon-to-be parents David and Margaret. Newly married and excited about their future, everything is put in jeopardy when Margaret develops eclampsia.