Call the Midwife Series 1, Episode 5
S1, E5: When Peggy’s brother is diagnosed with cancer, Jenny and the nuns are called upon to care for him. Jenny gets to know the siblings better. The Nonnatus House residents get involved in Fred’s latest money-making scheme which involves a pig called Evie.