Vegas Rat Rods Stevel Darneval
S4, E2: The crew transforms a 1958 Chevy Apache into a bad-ass Vintage Dirt Bike Hauler; Steve jumps at the chance to bring Evel Knievel's Formula 1 Dragster back to life.