Law & Order: Special Victims Unit Surrendering Noah
S16, E23: When Johnny D (Charles Halford) is on trial for sex trafficking, rape, assault and kidnapping, Noah's adoption becomes involved with the case, causing Benson to fear for the child's future; a threat could permanently change the squad.