S1, A18: Als Liam Rayna vraagt om er met hem van door te gaan en haar album af te maken heeft Deacon ‘n onverwachte reactie; Jolene twijfelt aan Dantes loyaliteit; Teddy confronteert Peggy met ’t uitlekken.