Will & Grace: Original The Kid Stays Out of the Picture
S5, E3: Grace (Debra Messing) is so entranced by her budding romantic relationship with a handsome doctor (Grammy-winning guest star Harry Connick Jr.) that she asks an impatient Will (Eric McCormack) for an extra month to re-consider her commitment to conceiving their child through artificial insemination - resulting in a verbal sparring match. Megan Mullally and Sean Hayes also star.