The Patriot in Purgatory
S8, E6: When Brennan (Emily Deschanel) becomes fascinated with basketball and the underlying concepts behind Phil Jackson’s philosophy of “teamwork,” she calls upon five of her best “squinterns” to complete the task of identifying remains that have been deemed unidentifiable. During their investigation, the squints uncover the identity of a man who died as a result of the 9/11 terrorist attacks, which propels the team to determine if he was a perpetrator or a victim.