T.O.T.S. The Purrfect Little Helper; The Colorful Chameleon
S1, E5: When Pip and Freddy have to deliver a kitten, they think it's a mistake since there are no cats at T.O.T.S.; the Junior Fliers must deliver a baby chameleon that keeps disappearing.