T.O.T.S.
Pip the Penguin and Freddy the Flamingo just landed the best jobs in the world...they are Junior Fliers at T.O.T.S., the Tiny Ones Transport Service, where they’re tasked with delivering baby animals to their moms and dads. Together, they will prove that it’s not about what wings you have, it’s about what’s underneath them that counts.
You've Gotta Be Kitten Me / Whale, Hello There
On Pip and Freddy's first day, they deliver a kitten who mistakes them as her parents; when there is a two-ton baby whale delivery, the fliers compete in a fly-off for the task.
Panda Excess; A Stinky Situation
Pip and Freddy must deliver a baby panda that is so cute that it makes it hard to say goodbye; the Junior Fliers have trouble delivering a baby skunk due to its terrible smell.
When a cheetah is set loose at T.O.T.S., Pip and Freddy must play a game of tag to catch it; the Junior Fliers lead a class trip of storks and teach them how baby delivery works.
After KC gets sick, Pip and Freddy try to watch the babies in the nursery for her; delivery batches of bunnies get mixed up, so the Junior Fliers figure out which bunny is which.
When Pip and Freddy have to deliver a kitten, they think it's a mistake since there are no cats at T.O.T.S.; the Junior Fliers must deliver a baby chameleon that keeps disappearing.
Pip and Freddy try to find out what kind of mysterious striped animal they are delivering; the Junior Fliers accidentally spring a leak in a delivery crate containing a baby octopus.