S1, E4: A vital clue leads Danny and Lexi to a castle where the Germans may have hidden Cleopatra's sarcophagus; Fabi rescues Dr. Castillo's kidnapped assistant; Hardwick reveals information to Fabi and Gwen about others who are searching for Cleopatra.