S2, A23: Om het Chastain te redden, overweegt Bell het ziekenhuis aan een conglomeraat te verkopen, maar Kit wil hem ervan overtuigen dat dat alleen maar slecht kan uitpakken. Met hulp van Conrad weet Nic Kyle op te sporen en smeekt ze hem om een nier aan Jessie te geven. In de tussentijd uit Mina haar twijfels over het feit dat Shira moet assisteren bij Micah's operatie en maakt Devon zich hard voor de behandeling van een patiënt die waarschijnlijk niet verzekerd is.