World Break: Aria of Curse for a Holy Swordsman We Are the Summer
S1, E5: The Strikers go to a small island for a summer training camp, and Satsuki takes it upon herself to become a faster, more capable Savior. Meanwhile, the Head Six are preparing to meet regarding Moroha's suggested promotion to rank S.