Dark Matter Wish I'd Spaced You When I Had the Chance
S2, A11: Inspecteur Kierken achtervolgt de bemanning die door GA is opgemerkt tijdens het winkelen op een planetair station. Drie en Vijf zijn afgesneden en zijn van elkaar afhankelijk om te overleven. Six heeft bijna weer het volledige vertrouwen en biedt een interessant perspectief voor de bemanning.