Beauty and the Beast
One of the most acclaimed and treasured animated films of all time is about to sweep you off your feet. Follow the adventures of Belle, a bright young woman who finds herself in the castle of a prince whos been turned into a mysterious beast. With the help of the castles enchanted staff, Belle soon learns the most important lesson of all that true beauty comes from within. An all-new digital restoration makes feature more magical than ever. Be our guest and let the music youll never forget and the characters who will fill your heart cast a shimmering spell like never before.