Big Water Theory
Follow the kayaking superstar Nouria Newman and two childhood friends as they navigate one of the world's most challenging sections of whitewater, the Rondu Gorge of the Indus River in Pakistan. Documenting Nouria's attempt at completing the first female descent of these unbelievable rapids, Big Water Theory is set against the stunning backdrop of the Karakoram mountains and highlights the irreversible nature of the sport.