Bullet Ballet
A man sees his life changed forever when his fiancee shoots herself. Baffled, he wants by all means to obtain such a weapon of destruction and he finds himself caught in the middle of a violent group of young vicious punks. They first beat him severely and then he seeks revenge with his fist, then with a gun. Everything from then on is a complete downward spiral.