Chronoception
De expeditie in de Kokshaal-Too-bergen in Kirgizië volgt avonturiers Thomas, Léa en Aurélien op een reis van 22 dagen, waarbij ze de nomadische cultuur en de Zijderoute verkennen. Ondersteund door gidsen confronteren ze wilde landschappen en de schorsing van de tijd. Hun snowboardafdaling verweeft met persoonlijke ontdekking. Officiële selecties bij tal van filmfestivals over de hele wereld.