Speed Expeditions
From Iran to Turkey and finally Nepal. Speed mountaineering and WWF ambassador Benedikt Boehm and his new Nepalese adventure partner Prakash Sherpa take us to discover the biodiversity of Nepal. From the heat of the jungle among rhinos, tigers and hippos to the highest peaks in the world, this new speed challenge against time leads us to discover wonderful people and unexpected wild life.