Explorers under the Earth
Ontdekkingsreizigers Cédric Lachat en David Parrot proberen twee legendarische grotten in de Vercors met elkaar te verbinden. Met adembenemende beelden legt de film hun drang vast om grenzen te verleggen en het onbekende te verkennen.