Frequency
What if you had the chance to travel back in time and change just one event in your life? What would it be? For John Sullivan (Jim Caviezel--The Passion of the Christ), there is no question. He would undo the events of October 12, 1969, when the out-of-control Bruxton fire took the life of his father, Frank (Dennis Quaid--Far From Heaven), a heroic firefighter. Ever since he was a kid, John has dreamed of being able to stop the tragedy of that fateful day, which set into motion the anger and loneliness that have haunted his adult life as a cop in the 1990s. Now John may get exactly what he wished for--and much more than he bargained for--when John saves his father but causes another tragedy that father and son must race against time to undo.