Hunters
In de maag van de walvis, deel 1
In het begin trok een plaag over het huis van Heidelbaum. De jongste, Jonah, werd in de maag van de walvis gedompeld, maar werd uit de duisternis gehaald door de herder Meyer Offerman. Ergens in het eeuwenoude land van Manhattan trok Millie Morris, een bewaker van de wet, wiens geloof op de proef werd gesteld, naar het zuiden na de dood van een oudere vrouw.