Justified: City Primeval
Justified: City Primeval takes place after Raylan Givens's work in Kentucky is finished, with the U.S. Marshal living in Miami being a part-time dad to a 15-year-old girl before he ends up in Detroit.
City Primeval
After Raylan Givens left the hollers of Kentucky 15 years ago, a chance encounter in the Florida swamps sends him to Detroit and places him on a collision course with a violent sociopath and a formidable defense attorney.
The Oklahoma Wildman
Raylan hunts a killer; Carolyn takes on a former client; Willa makes a new friend.
Raylan and the Detroit Police round up some promising suspects, provoking Carolyn's ire; Mansell and Sandy move on the Albanian mark; things with Willa reach a breaking point.
Raylan tangles with the Albanian mob; Mansell forms a new alliance; Carolyn lets her guard down.