Is the Man Who Is Tall Happy?
From Michel Gondry, the innovative director of Eternal Sunshine of the Spotless Mind and The Science of Sleep, comes this unique animated documentary on the life of controversial MIT professor, philosopher, linguist, anti-war activist and political firebrand Noam Chomsky.