Jaggi
Op het platteland van Punjab leidt de impotentie van een schooljongen tot de beschuldiging dat hij homoseksueel is. Te midden van deze kwelling en duistere familie onthullingen vecht hij tegen innerlijke demonen en de druk van een gearrangeerd huwelijk.