Jake Shimabukuro - Live With Jake Shimabukuro
Ukulele virtuoso Jake Shimabukuro recorded his unique and personal performances at the fabulous Tracking Room Studio in Nashville. "Live With" is a series of live studio performances from Real Music TV with artists in rock to country, bluegrass to punk and Americana to soul.