Jake Shimabukuro - Live With Jake Shimabukuro
Ukulele-virtuoos Jake Shimabukuro nam zijn unieke en persoonlijke optredens op in de prachtige Tracking Room Studio in Nashville. 'Live With' is een serie live studio-optredens van Real Music TV, een platform dat artiesten uit genres variërend van rock tot country, bluegrass tot punk en Americana tot soul presenteert.