Mother's Day
Sandy (Jennifer Aniston) is a stressed-out, single mom who learns that her ex-husband is marrying a younger woman. Her friend Jesse (Kate Hudson) is a fitness freak who doesn't tell her parents that she has a family. Bradley is a widower (Jason Sudeikis) who's trying to raise two daughters on his own, while Miranda (Julia Roberts) is too busy with her career to worry about having children. When their respective problems start coming to a head, the Mother's Day holiday takes on a special meaning.