Eye of the Storm
Scottish landscape painter James Morrison's work hangs in the homes of JK Rowling and the Royal family, as well as in museums and private collections around the world. Now, he faces his greatest challenge: his eyesight is fading. A powerful exploration of what it means to be a landscape painter, Eye of the Storm is also the universal story of a creative mind dealing with the physical frailties that catch up with all of us.