Species II
Having just returned from a mission to Mars, Commander Ross (Justin Lazard) isn't exactly himself. He's slowly becoming a terrifying alien entity with one goal -- to procreate with human women! When countless women suffer gruesome deaths after bearing half-alien offspring, scientist Laura Baker (Marg Helgenberger) and hired assassin Press Lennox (Michael Madsen) use Eve (Natasha Henstridge), a more tempered alien clone, to find Ross and his brood. Before long Eve escapes to mate with Ross.