The Green Deal
Carole lives a peaceful life in rural France, where she teaches English. Everything falls apart when her son Martin, who was doing research in Indonesia, gets arrested in Borneo for drug trafficking and is sentenced to death. To save her son, Carole decides to attend the trial and confront the powerful lobbyists protecting the interests of the palm oil producers.