La Rubia
In deze documentaire met alleen vrouwen vecht de Canadese klimmer Bronwyn Hodgins tegen een burn-out na jaren van Big Wall-expedities. Ze richt zich op sportklimmen en traint voor La Rubia (5.14c) in Spanje-veel moeilijker dan alles wat ze eerder heeft geprobeerd. Een rauw verhaal over obsessie, twijfel, vriendschap en het najagen van een droom zonder op te branden.