The Toy
Unemployed journalist Jack Brown (Richard Pryor) is attempting to make ends meet as the night janitor in a ritzy department store owned by Louisiana millionaire U.S. Bates (Jackie Gleason). On his annual visit to his father's store, Bates' pampered son, Eric (Scott Schwartz), is told he can choose one item in the toy department. To everyone's horror, he chooses Jack. Paid handsomely to spend one week with the troublesome kid, Jack soon discovers the roots of Eric's bad behavior.