L'Envol
Katherine Choong, de eerste Zwitserse vrouw die een 9a-route beklom, richt zich daarna op extreme multipitchklimmen. Samen met haar partner Jim neemt ze twee van de moeilijkste routes van Zwitserland aan voordat ze Fly proberen, een route van 550 meter met moeilijkheden tot 8b+, in een buitengewoon menselijk en sportief avontuur.