Home of the Brave
Samuel L. Jackson, Jessica Biel and Chad Michael Murray star in this emotionally-charged war story. When a troop is told the news they'll be returning home to their families from their tour of duty in Iraq, they find themselves with one final humanitarian mission. Upon arriving in the village, the band of brothers is viciously ambushed and many lives are lost - only a handful of survivors return home. With the physical injuries and psychological scars inflicted on that tragic day, will these men be able to recover and readjust to civilian life at home with friends and family by their side?