Flatliners
Seeking answers about the afterlife, Chicago medical student Nelson (Kiefer Sutherland) persuades his fellow pupils to help him end his life, and then resuscitate him in the nick of time. Atheist David (Kevin Bacon), playboy Joe (William Baldwin) and troubled Rachel (Julia Roberts) also journey into the unknown, looking for meaning in their own lives. As the experiments become more perilous, each is forced to contend with the paranormal consequences of trespassing on the other side.